Mennyit kereshet az rsya beállításával. Yandex hirdetési hálózat: pénzt keresni a kontextuális hirdetéssel. Hogyan lehet növelni a bevételt a YAN RTB blokkokból

Megnéztem a jövedelmemet, gondolkodtam, és úgy döntöttem, új célt tűzök ki magam elé. Tulajdonképpen a címből kiderül, hogy mi ez a cél. Havi 100 000 rubelt szeretnék keresni a Yandex kontextuális hirdetéseiből. A YAN-nal pénzt keresni stabilitást jelent. Fehér bevételszerzés, amelyhez a PS nem tiltja és nem szűri az oldalakat. Webhelyek, amelyeket nem szégyell megmutatni barátainak. Ezért nagyon ígéretesnek tűnik számomra ennek a konkrét iránynak a fejlesztése.

Mondhatni ez egy újabb maraton, amit nem csak nekem, de remélem nektek is érdekes lesz követni. Minden változásról, intézkedésről, eredményről és problémáról beszámolok. Lássuk, 7 hónap alatt elérem-e, amit akarok.

Mi a:

— Egy agy, 2 kéz, számítógép internettel és idővel, amiből mindig hiány van.
— A YAN Profit-Partner Központ bevétele körülbelül 26 000 rubel havonta.

4 SDL került hozzáadásra a YAN-hoz:
1. Blog a pénzkeresésről. Részvétel: 1000. Jövedelem: 110 rubel. naponta.

2. Különféle cikkek oldala.
Forgalom: 8300. Jövedelem: 540 dörzsölje.

3. Weboldal a mob-ról. telefonok.
Részvétel: 1700. Jövedelem: 70 rubel.

4. Építési terület.
Forgalom: 1400. Jövedelem: 260 dörzsölje. (nemrég hozzáadva).

Összesen kb. 980 dörzsölje naponta A napok mások. Tegnap például 960 rubelt kerestem, tegnapelőtt pedig 820 rubelt. Bízzunk a jövedelem-előrejelzésben, és tegyük fel, hogy a jelenlegi havi jövedelem 26 000 rubel.

Ha megnézed a decembertől júliusig tartó fizetési ütemezést, akkor 5-szörösére sikerült növelnem a bevételemet (havi 3500-ról 18 ezerre).

Cél:

2012 áprilisáig hozd be a befizetés összegét 100 000 dörzsölje.. Vagyis 7 hónap alatt 3,85-szörösére kell növelnie a jövedelmét. (szeptembertől márciusig).

Mi kell ehhez?

1. Olyan webhelyek fejlesztése, amelyeket már hozzáadtak a YAN-hoz. Vásároljon több cikket, népszerűsítsen örökkévaló linkekkel, és ha lehetséges, hozzon létre új rovatokat és szolgáltatásokat. Mindössze annyit kell tennie, hogy 3,85-szeresére növelje a forgalmat az egyes webhelyeken. Keménynek hangzik, de csak meg kell próbálni.

2. Javítsa azokat a webhelyeket, amelyeket korábban nem fogadott el a YAN, és próbálja meg újra hozzáadni őket. Nekem úgy tűnik, van még 2-3 megfelelő oldal erre a kérdésre. Az egyik webhely, amelyet most adtam hozzá, egy női oldal, 3000 látogatóval. Remélem, elfogadják.

Általában nem kell lustának lennie, és mindent meg kell tennie, amit meg kell tennie.

Vázlatolt terv végrehajtási ütemtervet, hogy kényelmesebb legyen a cél felé irányuló mozgás figyelemmel kísérése. Ezentúl elkezdem számolni, hogy mennyi pénzt költenek el és mire. Kényelmes lesz követni ezeket az információkat, amelyeket rendszeresen frissítek.

  1. „A közvetlen blokkokról a programozott platformra való átállást” a Yandex blogjain tárgyalják.
    Van még egy gyönyörű videó is egy aranyos lánnyal. De a YAN szinte minden szerzője és aktív résztvevője azt írja, hogy a Yandex hirdetési hálózat (YAN) új formátumának bevezetésével a közvetlen hirdetéseket és a médiahirdetéseket megjelenítő RTB blokkok formájában bevételük jelentősen, akár 90% -kal csökkent. A YAN szokásos válasza erre: „Küldjön nekünk példákat, amelyek jelzik az oldalazonosítót, a közvetlen blokkok stat_ID-jét és az RTB-blokkok azonosítóját”
  2. A Yandex részben elismerte, hogy hibát követett el, és megnyitotta a „Visszajelzést gyűjtünk az RTB-re való átállásról” témát.
    Ez a téma is tele van üzenetekkel a YAN-ból származó bevétel csökkenésével kapcsolatban, amikor RTB-re vált. És szabványos válaszok a YAN alkalmazottaktól, amelyeket fent idéztem.

Hogyan lehet növelni a YAN RTB blokkokból származó bevételt?

A kezdéshez íme az alapvető lépések, amelyeket meg kell tennie, hogy megőrizze bevételét a YAN segítségével:

  1. A YAN RTB-re való teljes átállása után jobb a hirdetési egységek cseréje. Nincs értelme áttérésbeállításokat megadni a Yandexnek, ha személyre szabhatja őket érdeklődési körének megfelelően.
  2. Az új RTB blokkokban a „Közvetlen” lapon testreszabjuk a közvetlen hirdetések megjelenését, ahogyan a régi verzióban konfigurálva volt (ha továbbra is működik, akkor a YAN régi verziója, ha nem, akkor memóriából, képernyőképekből, webhely stílusa stb.)
  3. A „Vizuális hirdetés” lap nem sokat segít nekünk. Gondoskodunk arról, hogy a méretek megfeleljenek a kiválasztott Direct blokk méretnek és az oldalon lévő hirdetési felületnek.
  4. A „Földrajz”, „Témák” és „Márkák” fülekre lesz szükség a finomhangoláshoz (ha van egy szűk közönség az erőforrás számára, és olyat néz, ami biztosan nem fog tetszeni).
  5. "Stratégia" fülre. Itt a „titkos módszert” fogjuk használni (lásd alább).

Az RTB YAN-ból származó bevétel növelésének "titkos módszere".

Milyen CPM-küszöböt állítsak be, és hogyan tudhatom meg?

X=((bevétel 2 évre / megjelenítések két évre)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)/2 = 10
Y=((bevétel 2 évre / megjelenítések két évre)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)*1.2 = 24

Ahol X bekerül a Yandex.Direct hirdetések CPM-küszöbébe, Y pedig a vizuális hirdetések CPM-küszöbébe.

Mit jelentenek ezek a számok?

Itt minden egyszerű:
X a szezonálisan kiigazított átlagos CPM fele ehhez a hirdetési egységhez. Fele kerül levonásra, hogy ne vágják le a közvetlen megjelenítéseket a lehívási időszakokban. ( Ha érdekli a pontosabb számítás, akkor statisztikát gyűjtünk a legrosszabb napok időszakairól, és ezen adatok alapján újraszámoljuk X-et. Általában elegendő egy blokk átlagos CPM-jének felét és 25%-át kiadni a kattintható hirdetések több mint 90%-ának rögzítéséhez.)
Y +20% a blokk átlagos CPM-jéhez képest, figyelembe véve a szezonalitást. Ez a rész csak akkor teszi lehetővé, hogy vizuális hirdetéseket jelenítsünk meg, ha az valóban jó bevételt jelent, nem rosszabb, mint a közvetlen hirdetésekből származó bevétel a nem legrosszabb hirdetési időszakokban.

Keressen 10 000 rubelt a leányvállalatokon a YAN (Yandex Advertising Network) használatával. Kérjük, vegye figyelembe, hogy Alekszej Zsiganov szerzőnek ezt kellett volna írnia az értékesítési webhelyére (egyéb információk az üzletemberek ezt teszik):

  • Hogy kap egy egyszerű módja annak, hogy pénzt az interneten.
  • Hogy nem kell tenned semmit!
  • Ez a pénz garantált!
  • Micsoda pénzkereseti módszer rendkívül egyszerű!

Alexey azonban őszinte velünk. Ez rossz! Használnunk kell az eszünket! Ezért ez a jövedelem nem alkalmas az ingyenes ajándékok és a „varázstabletták” szerelmeseinek. Ez nem neked való!

Ki jogosult 10 000 rubel bevételre a leányvállalatokon a YAN segítségével?

  • Újonc vagy, és rendetlenség van a fejedben.Újonc vagy, aki tudja, hogy sok pénz van az interneten. Nem tudja, hol kezdje – melyik gombot nyomja meg, és hogyan keresse meg az első pénzt. Egyszerű pénzt keres az interneten, ahol világos nyelven elmagyarázzák, mit kell tennie, és hova kell kattintania.
  • Szülési szabadságon lévő anya vagy nyugdíjas? Akut hiány van az anyasági pénzből és a nyugdíjból. És a gyerekek gyorsan felnőnek, az élet telik. De többet akarnak adni. Nem érdemlik meg? Egyszerű pénzkereseti módszert keres, amely nem vesz igénybe sok időt?
  • Egy csomó edzésen mentél keresztül, de még mindig a macskát a farkánál fogva húzod. Már egy csomó módszert kipróbáltál, hogy pénzt keress az interneten. Ismered az elméletet, de félsz továbblépni a gyakorlatba. A bizonytalanság megállít. Nem tudja pontosan, mit kell tennie.

Milyen eredményeket fog elérni? Keressen 10 000 rubelt a leányvállalatokon a YAN használatával. Jó lesz ilyen jutalékokat kapni a kártyáján. Lásd alább a képernyőképeket.

Mit kereshet a képzésen belül 10 000 rubelből a YAN-t használó Leányvállalatoknál?

A képzés során Alekszej Zsiganov eltávolított minden felesleges dolgot; megmondja, hogyan lehet keresni havi 10 000 rubelből a YAN segítségével a társult programokon.

8 rögzített videoleckét kapsz. Leckék víz nélkül. Csak gyakorolj. A szerző elmagyarázza a lényeget, és egy példán keresztül megmutatja, hogyan szerezheti meg első jutalékait. Ez azért történik, hogy az agyad ne legyen túlterhelve a felesleges fecsegéstől. 10-40 perc alatt megkapod a teljes tudásanyagot.

Miért 10 000 rubeltől - kérdezed? Nem kevés ez? Más tanfolyamokon heti 500.000-től ígérnek? A lényeg az, hogy 500 000 kereséséhez először legalább 10 000-et kell keresni, és utána lesz 500.

A tanfolyam programja így néz ki.

A szerzőről. 10 000 rubel bevétele a leányvállalatokon a YAN használatával

A kurzus szerzője Alexey Zhiganov. Nem milliomos, nem információs üzletember, és nem is médiaember. Alekszej, egy egyszerű oroszországi lakos, aki egy csomó képzésen ment keresztül az interneten, sok pénzt költött egy „varázstabletta” megtalálására, amely, mint kiderült, nem létezik.

Sziasztok kedves előfizetők és a blog vendégei. A mai egy örömteli nap. Egy nagyon csodálatos tanfolyamról teszünk közzé egy ismertetőt Stribul Olga « Pénzt keresni mások áruin a YAN-on keresztül.” Bátran kijelenthetjük, hogy ez a tanfolyam azokat tanítja, akik valóban pénzt akarnak keresni. És ugyanakkor a képzettségi szintje gyakorlatilag nem fontos. Az egyetlen dolog, amit meg kell tudnia tenni, az az, hogy regisztráljon a webhelyeken, és egyidejűleg képzésben részesüljön.

Mielőtt folytatná az ismertető olvasását, kérjük, hogy ismerkedjen meg az oldallal, és nézze meg a videó bemutatót. Ez nem fog sok időt igénybe venni, mivel az oldalon nincsenek marketingtrükkök, hosszú zokogástörténetek vagy hamis vélemények.

Azok számára, akik még nem értették, a szerző megtanítja, hogyan lehet pénzt keresni a forgalmi arbitrázsból a YAN-on keresztül. A YAN a Yandex hirdetési hálózata, amely webhelyek százezreit fedi le. Mi az a választottbíróság? Ez azt jelenti, hogy az egyik helyen forgalmat vásárolnak egy áron, és egy másik helyen magasabb áron értékesítik. Az árak közötti különbség az Ön bevétele. Esetünkben a forgalom bevételszerzése társult programokon keresztül történik.

Ha fél a „társprogram” vagy a „Yandex Direct” szavaktól, akkor nyugodtan bezárhatja ezt az oldalt. Önnek és nekem nincs miről beszélnünk, amíg rá nem jön, hogy a levegőből pénzt kapni az interneten lehetetlen. A társult programok a legegyszerűbb módja annak, hogy egy kezdő pénzt keressen. Természetesen, feltéve, hogy tudja, hogyan kell kezelni a forgalmat. És a YandexDirect a leghatékonyabb csatorna a forgalom vonzására. Ez a kurzus megtanítja Önnek, hogyan lehet ezt a két dolgot egyetlen mechanizmusban összekapcsolni, hogy az pénzt hozzon. A lényeg az, hogy legyen vágy. Azok az emberek, akik nem haladnak előre, soha nem érnek el pozitív eredményeket.

Térjünk át magára a tanfolyamra. Fizetés után kapsz egy kódot a regisztrációhoz a képzési oldalon. Ez azért történt, hogy a tanfolyam ne váljon szabadon elérhetővé. Reméljük, megérti, milyen hatalmas plusz ez. Ugyanakkor nem kell letöltenie semmit, mivel az összes képzési anyag a személyes fiókjában található. Ez így néz ki.

A kurzus összesen 15 videó leckéből áll, amelyeket a fontos pontok szöveges magyarázatai, valamint oldalakra és eszközökre mutató hivatkozások támogatnak. Az anyag bemutatása kiváló. Minden látható A-tól Z-ig, így akár egy gyerek is megtanulhatja az anyagot. A pálya elég kiterjedt, de víz nélkül. Körülbelül 1-1,5 órát vesz igénybe az összes videolecke megtekintése.

Most pedig konkretizáljunk. Ahogy már mondtuk, a kurzus megtanítja, hogyan lehet pénzt keresni a társult programokon a semmitől az eredményekig. Kiemeljük a kurzus legfontosabb pontjait, és elmondjuk észrevételeinket:

  • Regisztráció társult programokba és megfelelő termékek kiválasztása reklámozáshoz. A kilátások és a versenyképesség alapos elemzése. (Nagyon fontos szakasz, amit a kezdők figyelmen kívül hagynak. Leggyakrabban azért figyelmen kívül hagyják, mert nem értik a jelentőségét).
  • Linkek és elemzések beállítása.(Az analitika beállítása nélkül nem lehet megérteni, hogy melyik hirdetés hoz pénzt és melyik vesz el).
  • Kulcsszavak kiválasztása.(Nagyon jó oktatóvideó, amely bemutatja az összes lehetséges célkulcsszó kiválasztásának helyes módszerét, valamint leegyszerűsíti a folyamatot.)
  • Egy kész RK sablon, valamint egy videólecke a vele való munkavégzésről.(Nagyon hasznos dolog a hirdetések létrehozásának felgyorsítására.)
  • Videóleckék a hirdetések feltöltésével, beállításával, másolásával, képek és gyorshivatkozások hozzáadásával kapcsolatban.
  • A moderálás átadása.(Szintén az egyik fontos, de figyelmen kívül hagyott szakasz. A moderálás átadása a Directben egy egész tudomány, ha a hirdetett termék témája ellentmondásos.)
  • Vállalatok tesztelése, elemzése és optimalizálása.(Ez a pont a legfontosabb, és csak az analitika második szakaszban történő beállítása után válik lehetségessé. Megtanulja, hogyan kell statisztikát elemezni, és mit kell tennie annak érdekében, hogy bevétele 30-50%-kal növekedjen.)

A tanfolyam nagyon jó, és az a tény, hogy videó formátumban van, óriási plusz. Mi magunk nagyon aktívan használjuk a Directet és különösen a YAN-t különböző projektek népszerűsítésére, de még a tanfolyamon tárgyalt lehetőségek 80%-át sem használjuk ki. A tanfolyamot nézni és a szerzőt hallgatni öröm, hiszen ez egyértelmű Stribul Olga gyakorló. Nagyon jó abban, amiről beszél. Eredményei jól láthatóak a videóleckéken. A képernyőn ismételten látni fogja a társult programokból származó bevételekre és a reklámcégek költségeire vonatkozó statisztikákat.

A tanfolyam nagyon könnyen elérhető, hiszen Olga a teljes utat mutatja be a termék kiválasztásától a hirdetések beállításáig és optimalizálásáig a kiválasztott termék példáján. Csak gyakorlat, víz nélkül.

Határozottan ajánljuk őt, mivel a YandexDirecttel való munkavégzés felbecsülhetetlen értékű készség. Ön határozza meg a kereseti plafont. Nem írjuk meg, hogy pontosan mennyit kereshet egy hónapban, mivel minden ember egyéni. Nem szükséges csak a termékhez kapcsolódó leányvállalatokkal dolgozni. Ez a modell mindenre alkalmas. Amint elsajátítja a kurzust, pénzt kereshet az információs termékek társult programjaiból és a szolgáltatások társult programjaiból, sőt, akár a Direct létrehozásával kapcsolatos szolgáltatásait is felajánlhatja a vállalkozások tulajdonosainak. A direktológusokra most nagy a kereslet, mivel a YandexDirect a legreálisabb forrása a célzott látogatóknak.

Ismerünk olyan embereket, akik havi 500 000 rubelt keresnek nagyvállalatok reklámozó cégeivel dolgozva. Nem mondhatjuk, hogy bármelyikőtök képes lesz ilyen eredményeket elérni, de azt mondjuk, hogy kellő erőfeszítéssel minden lehetséges.

Most lehetőséged van nagyon értékes tudás megszerzésére. Ne gondolja, hogy másfél óra videóleckék megtekintése és gyakorlási idő sok. Az emberek 6 évig tanulnak egyetemen, és utána sem találnak tisztességes fizetéssel munkát. Ugyanakkor a tanfolyam ára, mint egy teljes értékű kézikönyv esetében, egyáltalán nem magas.

Magát a tanfolyamot 1490 rubelért vásárolhatja meg. Ha szeretne részt venni egy tanfolyamon, és bekerülne a kurzus vásárlóinak chatjébe, ahol a szerző és a hallgatók mindegyike megosztja sikereit és titkait, akkor 1990 rubelt kell fizetnie. Nos, a legegyénibb lehetőség Skype-csevegéssel és Olga Stribul személyes konzultációjával a Skype-on 2990 rubelbe kerül. Természetesen az utolsó lehetőség lesz a leghatékonyabb, de itt meg kell vizsgálnia saját pénzügyi lehetőségeit.

Most a legfontosabbról, a befektetésekről. Kétségtelenül szükség van rájuk az induláshoz. Egy termék teszteléséhez körülbelül egy lead költségét (a visszaigazolt rendelés jutalmát) hirdetésre kell költenie. Általában ez az összeg 200 és 400 rubel között mozog. Mielőtt elkezdené pénzt keresni, számos terméket kell tesztelnie. Egyesek az első termékből fognak pénzt keresni, mások a harmadikból. Minden attól függ, mennyire figyeli a tanfolyamot, és ismételje meg Olga lépéseit. De az a tény, hogy a megszerzett tudásnak köszönhetően elkezd pénzt keresni, vitathatatlan.

Még ha nincs is pénzed a vizsgálatokra, van kiút. Gondosan tanulmányozza át a kurzust, és ajánlja fel a YAN beállításával kapcsolatos szolgáltatásait azoknak, akik bármilyen vállalkozással foglalkoznak. Egy egyedi vállalkozás népszerűsítése sokkal egyszerűbb, mint a CPA-hálózatok népszerű termékei. Így már az első napoktól kezdve jobbá teheted és pénzt kereshetsz. A versenyszegény réseken még mindig mínuszba kell menni. Rengeteg lehetőség van. A lényeg az, hogy eldöntsd, készen állsz-e a tanulásra és a továbblépésre, vagy NEM! Ha már vásárolt néhány tanfolyamot, de pont a forgalom hiánya miatt nem sikerült, ez a tanfolyam is segít a dolgok mozgatásához.

2017.04.28. a tanfolyamot a szerző kivonta az értékesítésből

Szívesen kérünk hagyja visszajelzését kommentben csak a tanfolyam elvégzése után. Ha kérdése van, írjon a szerzőnek e-mailben. Olga kapcsolatban áll, és mindig készen áll arra, hogy segítsen a tanulás iránt érdeklődő embereknek.

Cikkek a témában